• Marketing sensoryczny

    Marketing sensoryczny, a reklama offline

    Reklama im bardziej wykracza poza granice standardu, tym ma większą szansę na dostrzeżenie. W dobie rozwijającego się konsumpcjonizmu, nie ma miejsca na sztampowe claimy i szary, zlewający się z otoczeniem design. XXI wiek to czas oryginalnych projektów. To wiek tych marek, które nie boją się wyzwań i które są otwarte na nowe doznania. Co istotne – nowoczesne narzędzia marketingowe, nie skupiają się wyłącznie na digital marketingu. Powrót do źródeł, a dokładniej do zmysłów, może być kluczem do wyróżnienia się marki spośród konkurencji. Marketing sensoryczny a emocje Coraz częściej konsumenci sami zwracają uwagę na to, że ‘kupują oczami’. To podsumowanie idealnie…

  • Agencja marketingowa

    Skuteczna agencja reklamowa

    Branża marketingowa i reklamowa rozwija się cały czas i konkurencja na tym rynku jest ogromna. Dla klienta to oczywiście dobrze, ponieważ może przebierać w agencjach tak, żeby znaleźć dla siebie najbardziej odpowiednią. Konkurencja na rynku powoduje również fakt, że te…

  • Social media marketing

    Jesieniary i jesieniarze w social mediach

    Słowo Jesieniara zostało Młodzieżowym słowem roku 2019. Jak to często bywa ze słowami młodzieżowymi, są zabawne, ale nie wszyscy wiedzą co oznaczają. Już tłumaczę – jesieniara to miłośniczka jesieni, etapująca nią w mediach społecznościowych, pokazująca się przykryta kocykiem z kubkiem…

  • Marketing

    Rola grafiki w marketingu internetowym

    O tym, że równie ważne jest opakowanie, jak i to, co jest w środku, chyba nie trzeba nikomu przypominać. A tym opakowaniem w świecie Internetu jest właśnie grafika. To ona przyciąga wzrok i przykuwa uwagę. To nieraz ona decyduje, jakie zdanie mamy…

  • Marketing

    Czy zapach można wykorzystać w marketingu?

    Zdecydowanie tak! Odwołanie się do zmysłów to jedna z lepszych technik marketingowych. Zapach uruchamia wyobraźnię, przywołuje wspomnienia, wpływa kojąco na stan umysłu i ciała. No tak, ale w jaki sposób wykorzystać go np. w kampanii telewizyjnej albo radiowej? Otóż można…

  • Marketing

    Marketing sensoryczny a decyzje zakupowe

    Z marketingiem sensorycznym spotykamy się na co dzień, choć niewiele osób zdaje sobie z tego sprawę. Zjawisko to ma spory wpływ na decyzje zakupowe wielu konsumentów. Jakie są, zatem działania marketingu sensorycznego i jak wpływają na konsumentów? Czym jest marketing…