• Marketing

    Czy zapach można wykorzystać w marketingu?

    Zdecydowanie tak! Odwołanie się do zmysłów to jedna z lepszych technik marketingowych. Zapach uruchamia wyobraźnię, przywołuje wspomnienia, wpływa kojąco na stan umysłu i ciała. No tak, ale w jaki sposób wykorzystać go np. w kampanii telewizyjnej albo radiowej? Otóż można tego dokonać, poprzez odpowiednią sugestię, właściwe ukierunkowanie widza bądź słuchacza. Zapach zacznie się roznosić w otoczeniu nawet jeśli nie będzie w rzeczywistości wyczuwalny. Możemy się przenieść gdziekolwiek zapragniemy… Zwłaszcza dzisiaj, kiedy jesteśmy ogarnięci paraliżującym strachem epidemii, odwołanie się do wyobraźni widza, do jego wspomnień nabiera zupełnie innego wymiaru… Jaki zapach jest dla nas najlepszy? To już kwestia zupełnie indywidualna… Dla…

  • Marketing

    Marketing sensoryczny a decyzje zakupowe

    Z marketingiem sensorycznym spotykamy się na co dzień, choć niewiele osób zdaje sobie z tego sprawę. Zjawisko to ma spory wpływ na decyzje zakupowe wielu konsumentów. Jakie są, zatem działania marketingu sensorycznego i jak wpływają na konsumentów? Czym jest marketing…

  • Marketing

    Marketing sensoryczny, a inne formy marketingu

    Działania marketingu sensorycznego, skupiają się na ludzkich zmysłach i oddziaływaniu na nie. Taki Marketing, często wywołuje w nas różne uczucia, takie jak np. przyjemność, którą wspominamy wraz z radosnym porankiem, mającym miejsce przy śniadaniu, uczucie wywołane zapachem chleba z kawą w okolicach piekarni lub w ulubionym markecie. To…

  • Marketing

    Na co należy zwrócić uwagę stosując marketing sensoryczny?

    Czy można pozyskać klientów, wykorzystując do tego nasze zmysły? Czy można, poprzez działanie wzrokiem, dotykiem lub słuchem, zadziałać na klientów i wpłynąć na zakup odpowiednich towarów przez nich? Okazuje się, że działanie na zmysły działa i cieszy się coraz większą popularnością, oraz powodzeniem. Tego typu działania,…

  • Marketing

    Jakie zastosowanie ma marketing sensoryczny?

    Wiele się w ostatnim czasie mówi na temat marketingu sensorycznego. Zyskał on ogromną popularność i tym samym, wybiera go coraz większa grupa przedsiębiorców. Jest skuteczny, działa na klientów, pozwala uzyskać najlepsze z możliwych rozwiązania. Marketing sensoryczny to przede wszystkim multisensoryczność. To działania, które angażują…

  • Marketing

    Co to jest marketing sensoryczny?

    W dzisiejszym świecie, marketing odgrywa niezwykle ważną rolę. Jest on podstawą do tego, aby móc istnieć na rynku. Jeśli chcemy osiągnąć sukces, potrzebujemy do tego klientów. Aby ich mieć, konieczne jest ukazanie siebie i odpowiednie zaprezentowanie jak najszerszej grupie odbiorców.…