• Social media marketing

    Promocja marki na Instagramie

    Promocja marki na Instagramie na czym polega

    Promocja marki na Instagramie – czy warto? Działania w Internecie są dla przedsiębiorstw najlepszym sposobem na dotarcie do odbiorców z przekazem reklamowym. Ciężko jest również nie docenić tutaj potęgi mediów społecznościowych, które w dzisiejszych czasach mają ogromną siłę przyciągania. Gdzie więc promować swoje produkty i usługi, jeśli właśnie nie tam. Przedsiębiorstwa doskonale odnajdują się w mediach społecznościowych, ponieważ dają one możliwość kontaktowania się z odbiorcami i poznawania ich opinii na określone tematy. Prowadzenie dialogu to duża zaleta social mediów. Promocja marki na Instagramie to dobry sposób na prowadzenie działań marketingowych. Portal ten bardzo przypadł do gustu przedsiębiorstwom, co można zobaczyć…

  • czy Promocja firmy na LinkedIn jest skuteczna
    Marketing

    Promocja firmy na LinkedIn

    Promocja w mediach społecznościowych jest jednym z najczęściej wybieranych sposobów na docieranie ze swoim przekazem reklamowym do potencjalnej grupy osób, które mogą stać się klientami przedsiębiorstwa. Jeżeli chodzi o media społecznościowe to w Polsce najczęściej wybieranym do tego typu działań…

  • Ile zarabia influencer i co ma na to wpływ?
    Marketing

    Ile zarabia influencer?

    Kto to jest influencer? Ile zarabia influencer? Rozwój Internetu oraz mediów społecznościowych sprawił, że przedsiębiorstwa otrzymały dużo więcej możliwości na to, by promować swoje produkty i usługi w Internecie. Dzięki mediom społecznościowym mogą one nawiązywać relacje ze swoimi klientami, a…

  • Marketing sensoryczny w aptece
    Marketing sensoryczny

    Marketing sensoryczny w aptece

    Marketing sensoryczny w aptece i w sklepach odzieżowych to bardzo ciekawe zjawisko. Z pewnością każdy zna także to uczucie, gdy wchodzi do supermarketu i mimowolnie kieruje się na dział z pieczywem, bo właśnie stamtąd dociera najpiękniejszy, otulający zapach świeżo upieczonego…

  • Marketing sensoryczny

    Zagrożenia marketingu sensorycznego

    Technika marketingu sensorycznego jest niezwykle popularna i chętnie wykorzystywana przez przedsiębiorców. Działanie tej metody jest niezwykle proste, a klienci poddają się jej często nieświadomie. Ich emocje biorą górę nad rozsądkiem, a w koszyku zakupowym ląduje kolejny produkt. Jak działa marketing…