• Marketing sensoryczny

    Zagrożenia marketingu sensorycznego

    Technika marketingu sensorycznego jest niezwykle popularna i chętnie wykorzystywana przez przedsiębiorców. Działanie tej metody jest niezwykle proste, a klienci poddają się jej często nieświadomie. Ich emocje biorą górę nad rozsądkiem, a w koszyku zakupowym ląduje kolejny produkt. Jak działa marketing sensoryczny i czy zakupy pod wpływem impulsu są zagrożeniem dla przeciętnego konsumenta i jego portfela? Magia zmysłów Marketing sensoryczny nie jest skomplikowaną metodą sprzedażową. Wręcz przeciwnie: polega on na wykorzystaniu podstawowych zmysłów człowieka w celu zachęcenia go do konkretnego produktu lub usługi. Marketing sensoryczny silnie oddziałuje na emocje odbiorcy. Sprawia, że podczas zwykłego procesu zakupowego w głowie konsumenta roi się…

  • Marketing sensoryczny

    Audiomarketing w czasach pandemii

    Pandemia swoim zasięgiem dotknęła niemalże każdą branżę w mniejszym lub większym stopniu. To czas wielkiego testu dla przedsiębiorców i ich kreatywności marketingowej. Część z nich zdecydowała się zniknąć na jakiś czas z rynku, a część to skutecznie wykorzystać. Zasada jest…

  • Agencja marketingowa

    Skuteczna agencja reklamowa

    Branża marketingowa i reklamowa rozwija się cały czas i konkurencja na tym rynku jest ogromna. Dla klienta to oczywiście dobrze, ponieważ może przebierać w agencjach tak, żeby znaleźć dla siebie najbardziej odpowiednią. Konkurencja na rynku powoduje również fakt, że te…

  • Social media marketing

    Jesieniary i jesieniarze w social mediach

    Słowo Jesieniara zostało Młodzieżowym słowem roku 2019. Jak to często bywa ze słowami młodzieżowymi, są zabawne, ale nie wszyscy wiedzą co oznaczają. Już tłumaczę – jesieniara to miłośniczka jesieni, etapująca nią w mediach społecznościowych, pokazująca się przykryta kocykiem z kubkiem…